raty




Regulamin

Regulamin sklepu internetowego "Firma WIOLA"

Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, przez stronę "Firmy WIOLA", przyjmujemy również zamówienia telefoniczne w godzinach 10-17.30

Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego otrzymaniu przez sklep.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

Akceptujemy następujące formy płatności: pobranie lub przedpłata na konto, gotówka/karta kredytowa przy odbiorze w sklepie.. Łączny koszt przesyłki zależny jest od wybranego sposobu płatności i sposobu dostawy.

Dane do przelewu zostaną wysłane e-mailem.

W przypadku przedpłaty towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu płatności na naszym koncie.

W razie anulowania zamówienia prosimy o jak najszybszy kontakt, gdyż staramy się realizować przesyłkę zaraz po otrzymaniu zamówienia.

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia, bez podania przyczyny.

Wszystkie zamówienia są wysyłane w przeciągu 1-2 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, bądź zaksięgowania wpłaty w przypadku płatności przelewem na konto.

Dane adresowe

"FIRMA WIOLA" Marta Wiola
40-206 Katowice ul. Olimpijska 7

Wszystkie pliki, teksty, zdjęcia lub elementy graficzne zawarte na stronie "WIOLA" są chronione prawami autorskimi i nie mogą być wykorzystane bez pisemnej zgody właściciela. Reprodukowanie, odtwarzanie lub modyfikacja materiałów zawartych na stronach sklepu jest zabroniona.

Firma "WIOLA" nie ponosi odpowiedzialności za dokonywanie zakupów w sklepie "WIOLA" przez osoby trzecie na rachunek osoby poszkodowanej.

Firma "WIOLA" dokłada wszelkich starań, by zdjęcia towarów jak najdokładniej odzwierciedlały ich rzeczywisty wygląd. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania, jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, "WIOLA" nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktów a obrazem wyświetlanym na monitorze Zamawiającego.

Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.

Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego.

Zwroty

1. Produkty zamówione w sklepie internetowym "WIOLA" mogą zostać zwrócone zgodnie z ustawą z dn. 2 marca 2000r. (Dz. U. Z 2000r. nr 2 poz. 271) w terminie 10 dni od daty jego otrzymania. Artykuły odesłane w terminie późniejszym nie będą przyjmowane.

2. Zakupiony towar może być zwrócony jeżeli będzie nieużywany, czysty, pozbawiony zapachu, w oryginalnym opakowaniu, z metkami i innymi elementami które posiadał on w momencie sprzedaży. Do zwracanego towaru należy także dołączyć paragon. Brak paragonu będzie skutkował odmową przyjęcia zwrotu. W takim przypadku sklep odeśle towar do klienta przesyłką pobraniową na jego koszt (opłata wg cennika kosztów wysyłki).

3. W momencie rezygnacji z zakupionych produktów należy je odesłać listem poleconym na adres sklepu. Gwarantujemy zwrot kwoty równej cenie sprzedaży towaru. Koszty wysłania przesyłki i odesłanie jej do nas pokrywa klient.

4. W przypadku gdy reklamacja towaru nie zostanie uznana będzie on odesłany na koszt Klienta.

5. Powodami nie przyjęcia reklamacji może być: odesłanie towaru po upływie 10 dni od daty otrzymania przesyłki, braku paragonu lub faktury, braku pisma reklamacyjnego, zabrudzenia.

W przypadku nie uznania reklamacji produkt zostanie zwrócony kupującemu przesyłkę za pobraniem (opłata wg cennika kosztów wysyłki). Nie odebranie takiej przesyłki przez klienta będzie skutkowało zaniechaniem ponownego wysłania produktu, chyba że klient pokryje koszty poniesione z tytułu wysłania oraz zwrotu reklamowanego produktu do sklepu. Produkty będą przechowywane przez 14 dni od momentu zwrotu nieodebranej przesyłki.

6. Towar należy zapakować w usztywniane opakowanie ochronne zapobiegające zniszczeniu i odesłać listem poleconym na adres sklepu:

"FIRMA WIOLA" Marta Wiola
 40-206 Katowice ul. Olimpijska 7

7. Zwrot należności za towar następuje przelewem bankowym i rozliczany jest w terminie 14 dni roboczych od daty fizycznego otrzymania zwrotu przez sklep (wraz z kompletną dokumentacją). W przypadku zwrotu pieniędzy przekazem pocztowym zostanie pobrana opłata w wysokości 6 zł. Kwota ta zostanie potrącona z kwoty zwracanej za towar.

8. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwracana jest równowartość odesłanego towaru wraz z poniesionymi kosztami na wskazane konto bankowe.

Marta Wiola, wiola@wiola.com.pl